فروش عمده کیسه فریزر رولی

فروش عمده کیسه فریزر رولی

به طور کلی کیسه های فریزر نقش پررنگی در زندگی امروز ما دارند؛ در گذشته اغلب مردم از کیسه های پارچه ای یا کاغذی استفاده می کردند ولی در حال حاضر مصرف کیسه های پلاستیکی بسیار بیشتر شده است. با وجود اینکه این مواد برای محیط زیست مضر می باشد، اما نمیتوان آن را از زندگی کنونی خود حذف کنیم. چرا که مصرف کیسه های فریزر تنها به منازل ما ختم نمی شود. از کیسه های فریزر در موارد مختلف از جمله بیمارستان ها، هتل ها، رستوران ها، کافه ها و هر مکانی که فکرش را بکنید، می توان استفاده کرد. یکی از انواع کیسه فریزرهای پر مصرف را می توان کیسه فریزر رولی دانست. در ادامه بزرگترین مرکز فروش عمده کیسه فریزر رولی را به شما معرفی خواهیم کرد.

فروش عمده کیسه فریزر رولی

کیسه فریزر ها در گذشته اصولا به صورت فله تولید و به بازار عرضه می شدند؛ شیوه بسته بندی و عرضه این کیسه ها به بازار سبب به خطر افتادن بهداشت آنها می شد. از طرفی استفاده از آنها بسیار سخت بود و برای استفاده از هر کیسه، نظم کل بسته بهم می ریخت.

علاوه بر این عدم استفاده از تکنولوژی های بروز و مواد با کیفیت، سبب شده بود کیسه فریزر های تولید شده بسیار بی کیفیت باشند. در نتیجه به سرعت پاره شده یا حتی در حین تولید دچار آسیب می شدند. این مشکلات نه تنها برای تولید کننده هزینه بر بود، بلکه سبب افزایش مصرف پلاستیک نیز شده بود.

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، ایده های جدیدی برای تولید کیسه فریزر رونمایی شد. در این ایده کیسه های فریزر به دور یک استوانه پلاستیکی یا کاغذی، رول می شوند. به همین ترتیب استفاده از آنها بسیار آسانتر از گذشته می باشد.

لازم به ذکر است که کیسه فریزر رولی به کمک پرفراژی که در انتهای هر کیسه می باشد، به یکدیگر متصل شده و از همان محل می توانیم آنها را از هم جدا کنیم.

در نتیجه کیسه فریزر رولی را گاهی کیسه فریزر پرفراژدار نیز یاد می کنند. کارخانه سینا پلاستیک یکی از بزرگترین مراکز فروش عمده کیسه فریزر رولی می باشد که تمامی محصولاتش را از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید و به بازار عرضه می کند.

تولید و عرضه بدون واسطه این کارخانه سبب کاهش قیمت محصولات شده است؛ به نحوی که شما می توانید بدون نیاز به مراکز فروش، به صورت مستقیم و عمده از سینا پلاستیک خرید کنید.

کیسه فریزر رولی

مراکزی که می توانند از سینا پلاستیک خرید کنند

تمامی افرادی که به این دست از محصولات نیاز دارند، می توانند آن را به قیمت عمده از سینا پلاستیک تهیه کنند. اما برخی از آنها عبارت است از:

  • بیمارستان ها
  • هتل ها
  • مدارس
  • منازل
  • فروشگاه های بزرگ
  • درمانگاه ها
  • مراکز صنعتی و تولیدی 
  • و…

تولید کیسه فریزر رولی سفارشی

فروش عمده کیسه فریزر رولی

همانطور که گفتیم سینا پلاستیک تنها یک مرکز پخش نیست؛ بلکه این مجموعه تمامی محصولاتش را از صفر تا صد خودش تولید و به بازار عرضه می کند.

به همین دلیل این امکان فراهم است تا تمامی محصولات را به سفارش مشتری تولید کند؛ البته در صورتی این امکانپذیر است که در حجم بالا و به صورت عمده خرید کنید.

شما می توانید انواع کیسه فریزر های رولی، زیپ دار، چسبی، تقویمی، دستکش یکبار مصرف و سفره یکبار مصرف را از ما تهیه کنید.

ویژگی های کیسه فریزر رولی سینا پلاستیک

کیسه فریزر های رولی

استفاده از مواد اولیه با کیفیت

همانطور که گفتیم کیسه فریزر رولی به صورت مستقیم با مواد غذایی در تماس است؛ به همین سبب باید در بهداشت کامل تولید و نگهداری شود. از طرفی نمی توان آن را با مواد اولیه درجه دو و سه تولید کرد. با توجه به آنچه گفته شد، کیسه فریزر رولی سینا پلاستیک از با کیفیت ترین مواد اولیه و در بهداشت کامل تولید می شود.

برخورداری از دوخت با کیفیت

اصولا در کیسه های فریزر نمی توان مواد سنگینی قرار داد؛ اما به هر جهت باید تحمل وزن مناسبی را داشته باشند و به سرعت پاره نشوند. این در صورتی امکان پذیر است که از دوختی محکم برخوردار باشند. کیسه فریزر رولی سینا پلاستیک با دوخت بسیار محکم تولید می شود.

امکان تولید در سایز مختلف

کیسه های فریزر اصولا در سایز های 35*25 تولید می شوند. اما این امکان فراهم است تا در سایز متفاوت کیسه های فریزر تولید شوند.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *