فروش دستکش یکبار مصرف

فروش دستکش یکبار مصرف

دستکش های یکبار مصرف یکی از پرکاربردترین محصولات ساخته شده از جنس پلاستیک هستند. با شیوع بیماری کرونا، فروش دستکش یکبار مصرف افزایش یافت. به طوریکه استفاده از آنها تنها محدود به بیمارستان ها و مراکز درمانی نبود. یکی از آلوده ترین مکان ها که استفاده از دستکش یکبار مصرف در آنجا الزامی شد، پمپ بنزین ها هستند. اما علاوه بر پمپ بنزین، دستکش های یکبار مصرف در مکان ها و موارد دیگری نیز کاربرد دارند. در ادامه بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.

 

کاربردهای مختلف دستکش یکبار مصرف

استفاده در پمپ بنزین ها

یکی از کاربرد های دستکش یکبار مصرف را می توان در پمپ بنزین ها دانست. پمپ بنزین ها به سبب رفت و آمد زیاد مردم، یکی از مکان های آلوده به شمار می آیند. با شیوع بیماری کرونا استفاده از دستکش در زمان بنزین زدن برای عموم مردم اجباری شد. اما هنوز هم با کمتر شدن این بیماری، استفاده از دستکش یکبار مصرف در زمان بنزین زدن، خالی از لطف نیست. 

 

استفاده در مراکز درمانی مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها و …

از کاربرد های دیگر دستکش یکبار مصرف می توان به مراکز درمانی اشاره کرد. فروش دستکش یکبار مصرف به این مراکز نسبت به سایر مکان ها بسیار بیشتر می باشد. در مراکز درمانی از انواع دستکش های یکبار مصرف استفاده می کنند.

به عنوان مثال از دستکش یکبار مصرف فریزری برای نظافت یا معاینه های سطحی استفاده می کنند. اما برای جراحی یا معاینه های اساسی، از دستکش یکبار مصرف جراحی استفاده می کنند.

 

استفاده از دستکش یکبار مصرف در منازل

علاوه بر مراکز گفته شده، از دستکش های یکبار مصرف در منازل نیز به صورت گسترده استفاده می شود. برای تمیز کردن سطوح، شستشوی حیوانات خانگی و … می توان از انواع دستکش یکبار مصرف استفاده کرد.

فروش دستکش یکبار مصرف عمده

 

انواع دستکش یکبار مصرف کدام است؟

  • دستکش یکبار مصرف فریزری
  • دستکش یکبار مصرف جراحی
  • دستکش لاتکس
  • دستکش های نیتریل
  • دستکش های وینیل

در مطلب ” خرید دستکش یکبار مصرف عمده ” به صورت کامل آنها را معرفی کرده ایم.

 

ساختار دستکش های یکبار مصرف

دستکش های یکبار مصرف از مواد اولیه مختلفی تولید می شوند. در ساخت برخی از آنها از پودرهایی استفاده می شود که سبب می شود استفاده از آنها راحتتر باشد. اما وجود این پودر ها برای برخی ناخوشایند بوده و گاها حساسیت پوستی ایجاد می کند.

به همین دلیل ممکن است کمتر افرادی از آنها استفاده کنند. نوع دیگر دستکش های یکبار مصرف، از نایلون ساده ساخته می شوند. این نوع از دستکش ها برای همه افراد مناسب بوده و حساسیتی نیز ایجاد نمی کند. 

علاوه بر مواد اولیه ای که در ساخت آنها مورد استفاده قرار می گیرد، باید به ضخامت دستکش های پلاستیکی نیز دقت کافی داشته باشید. ضخامت دستکش ها باید نه خیلی زیاد و نه خیلی نازک باشد. چرا که ضخامت زیاد دستکش ها سبب می شود تا شما به راحتی نتوانید سطوح مختلف را لمس کنید. از طرفی اگر دستکش ها نازک باشند، به سرعت دچار پارگی می شوند.

مورد بعدی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید، بسته بندی دستکش های یکبار مصرف است. دستکش های یکبار مصرفی که به صورت جعبه های دستمال کاغذی بسته بندی شده اند، استفاده از آنها راحتتر است. اما دستکش هایی که به صورت فله بسته بندی شده اند، در زمان استفاده ممکن است آلوده شده یا آسیب ببینند. 

پس بهترین نوع بسته بندی دستکش های یکبار مصرف، به صورت جعبه دستمال کاغذی می باشد.

 

زمان تعویض دستکش یکبار مصرف 

نکته ای که باید حتما آن را جدی بگیرید، زمان تعویض دستکش های یکبار مصرف است. همانطور که از نام آنها مشخص است، پس از یکبار استفاده باید آنها را دور بیندازید. استفاده مجدد از دستکش های یکبار مصرف میتواند سلامت شما یا دیگران را به خطر بیندازد.

برای تعویض دستکش های یکبار مصرف به نکات زیر توجه کنید:

  • در صورت پاره یا کثیف شدن دستکش های یکبار مصرف، آنها را دور بیندازید.
  • در صورت به اتمام رسیدن یک فعالیت، برای شروع کار دیگری حتما دستکش یکبار مصرف خود را عوض کنید.
  • حداقل هر 4 ساعت یکبار باید دستکش را عوض کنید.
  • پس از دست زدن به گوشت، مرغ، ماهی یا میگو حتما دستکش را دور بیندازید.
  • دستکش های یکبار مصرف قابل شستشو نمی باشند.

معایب پوشیدن طولانی مدت دستکش یکبار مصرف

بسیاری از مردم به سبب شغلی که دارند، باید به صورت مداوم از دستکش یکبار مصرف استفاده کنند. استفاده از دستکش یکبار مصرف علاوه بر اینکه می تواند برای شما مزایایی داشته باشد، معایبی نیز دارد. 

استفاده طولانی مدت از دستکش یکبار مصرف مانع از گردش هوا شده و دست ها عرق می کند. در نتیجه باکتری ها در دست تجمع کرده و شروع به فعالیت می کنند. به همین دلیل است که باید هر 4 ساعت یکبار آنها را عوض کنید. لازم به ذکر است که از پوشیدن دستکش یکبار مصرف روی دست های کثیف باید جلوگیری کنید.

آیا ضد عفونی کردن دستکش های یکبار مصرف درست است؟

دستکش های یکبار مصرف برای استفاده یکباره طراحی می شوند و باید بعد از مصرف آنها را دور بیندازیم. شاید عده ای تصور کنند با ضدعفونی کردن آنها می توانند دوباره از دستکش های یکبار مصرف استفاده کنند؛ اما این تصور بسیار غلط است. هیچ ماده ضد عفونی نمی تواند آلودگی های دستکش های یکبار مصرف را از بین ببرد.

 

فروش دستکش یکبار مصرف به صورت عمده

همانطور که گفتیم دستکش های یکبار مصرف کاربرد های مختلفی دارند. به همین دلیل فروش دستکش یکبار مصرف در شهر های مختلف ایران بسیار زیاد است. سینا پلاستیک تولید کننده انواع دستکش های یکبار مصرف در ایران است. این تولیدی اقدام به فروش محصولات خود به صورت مستقیم کرده است. به همین دلیل شما می توانید با قیمت عمده انواع دستکش یکبار مصرف را تهیه کنید. علاوه بر تولید دستکش های یکبار مصرف، انواع سفره های یکبار مصرف، نایلون های بزرگ و کیسه های فریزر نیز تولید می کند.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه سفارش می توانید در هر نقطه ای از ایران که هستید، با ما تماس بگیرید.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *