خرید دستکش فریزری ارزان

خرید دستکش فریزری ارزان

دستکش فریزری یکی از پرکاربردترین انواع دستکش می باشد؛ از این مدل دستکش در محیط های مختلفی استفاده می کنند. دستکش فریزری می تواند از نفوذ 90 درصد باکتری ها به داخل دستکش جلوگیری کند. در ادامه به شما کمک می کنیم تا برای خرید دستکش فریزری ارزان اقدام کنید.

 

ویژگی های های دستکش فریزری ارزان

همانطور که گفتیم یکی از پر مصرف ترین دستکش های موجود در بازار، دستکش فریزری می باشد. دستکش های فریزری از پلاستیک با کیفیت ساخته شده و نسبت به سایر مدل های دیگر دستکش قیمت مناسب تری دارند.

ضمن اینکه در تولید آنها پودر استفاده نشده و غیر استریل هستند. دستکش فریزری پوشش مناسبی برای محافظت شما در برابر ویروس ها نمی باشد.

در صورتی که دستکش های فریزری با اتانول یا مواد ضد عفونی کننده تماس داشته باشد، نفوذ ویروس و میکروب به 90 درصد افزایش پیدا می کند.

پس میتوان گفت از این نوع دستکش تنها برای محافظت در برابر آلودگی استفاده می شود.

نکات مهم در مورد استفاده از دستکش یکبار مصرف فریزری

دستکش فریزری ارزان

دستکش های فریزری به دلیل اینکه استریل نشده اند، نمی توانند محافظ خوبی در برابر ویروس ها باشند. به همین منظور از آنها تنها برای جلوگیری از نفوذ آلودگی ها می توانید استفاده کنید.

اما نکته مهم اینجاست که دستکش فریزری مقاومت بالایی نداشته و نمی توان از آن برای مدت طولانی استفاده نمود. شما باید هر 2ساعت یکبار در صورتی که دستتان با جایی تماس نداشته باشد، آن را تعویض کنید.

در غیر اینصورت اگر با دستکش کار می کنید، باید پس از اتمام کار حتما آن را دور بیندازید. ضدعفونی کردن دستکش های فریزری و استفاده مجدد از آنها به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد. پس حتی اگر استفاده خاصی نیز از آنها نکردید، باز هم دستکش را دور بیندازید.

کاربرد دستکش فریزری ارزان

خرید دستکش فریزری

همانطور که گفتیم دستکش های فریزری به دلیل غیر استریل بودن، گزینه مناسبی برای محافظت از نفوذ ویروس ها نیستند. اما از آنها در محیط های مختلفی استفاده می شود.

عمده استفاده از این دستکش ها را می توان در بیمارستان ها برای معاینه های معمولی و یا تمیز کردن محیط دانست.

علاوه بر این برای آشپزی، تمیز کردن هتل، هنگام استفاده از مواد شیمیایی حساسیت زا که خطر چندانی ندارند و … مورد استفاده قرار میگیرند.

خرید دستکش فریزری ارزان

دستکش های فریزری ارزان مقاومت چندانی نداشته و با سرعت بیشتری دچار آسیب می شوند. اما در هر صورت کیفیت پلاستیک استفاده شده در آنها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سینا پلاستیک تولید کننده انواع دستکش یکبار مصرف، سفره های یکبار مصرف و کیسه فریزر است.

این مجموعه با استفاده از آخرین تکنولوژی و به کار گیری با کیفیت ترین مواد اولیه، محصولات خود را تولید می کند. شما می توانید برای خرید دستکش فریزری ارزان به صورت عمده از سینا پلاستیک اقدام کنید.

این مجموعه با حذف واسطه ها، این امکان را فراهم کرده است تا شما محصولاتش را با قیمتی مناسب تر و به صورت عمده تهیه کنید. 

شما می توانید در هر نقطه ای از ایران که هستید، به صورت آنلاین برای خرید دستکش فریزری ارزان اقدام نمایید.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *