خرید عمده دستکش نایلونی

خرید عمده دستکش نایلونی

با شیوع ویروس کرونا استفاده از دستکش های نایلونی بیشتر از قبل شد؛ به طوریکه تمامی کارخانه های تولید دستکش های یکبار مصرف به خط تولید های خود اضافه کرده و تولیداتشان را چندین برابر نمودند. در این بین سینا پلاستیک تولید کننده دستکش های نایلونی نیز با توجه به نیاز کشور، اقدام به افزایش تولیدات خود نمود. شما می توانید برای خرید عمده دستکش نایلونی از این مجموعه اقدام کنید. در ادامه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کاربرد دستکش نایلونی چیست؟

دستکش های نایلونی تنها در شیوع بیماری هایی همچون کرونا کاربرد ندارند؛ بلکه از گذشته تا کنون به صورت گسترده در صنایع مختلف و حتی در منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

از دستکش های نایلونی در هتل ها، مراکز بهداشتی مثل درمانگاه ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، مجتمع های تفریحی و تجاری، مدارس، رستوران ها و … استفاده می شود.

خرید عمده دستکش نایلونی

ویژگی های دستکش نایلونی سینا پلاستیک

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز سینا پلاستیک با سایر رقبا می شود، کیفیت بالا و بی نقص دستکش های نایلونی تولید شده می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کشسانی بالا
  • ضخامت مناسب
  • استفاده از مواد اولیه درجه ۱ با ضمانت ۱۰۰% بهداشتی بودن 
  • دوخت با کیفیت
  • و…

خرید عمده دستکش نایلونی سینا پلاستیک

همانطور که گفتیم این مجموعه با توجه به افزایش درخواست کشور نسبت به دستکش های نایلونی، اقدام به افزایش تولیدات خود نمود. به طوری که در این زمینه هیچ مشکلی برای تامین سفارشات شما ندارد. شما می توانید با کیفیت ترین دستکش های نایلونی را از سینا پلاستیک و با قیمت عمده تهیه کنید.

این مجموعه به صورت عمده محصولات خود را به شهر های دیگر نیز ارسال می کند. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین سفارشتان را ثبت کنید.

نکات مهم در زمان استفاده از دستکش های نایلونی

فروش عمده دستکش نایلونی

مواد اصلی در تولید دستکش های نایلونی، پلاستیک می باشد. همانطور که از نام این دستکش ها مشخص است، تنها یکبار می توان از آنها استفاده نمود.

برخی از افراد در صورتی که ظاهر دستکش دچار تغییر نشده باشد، آن را شسته و برای دفعات بعدی نیز از آن استفاده می کنند. اما این کار از نظر بهداشتی، خطر زیادی دارد.

چرا که حتی اگر ظاهر دستکش دچار آسیب نشود، آلودگی و میکروب در آن نفوذ کرده و می تواند سلامت شما را به خطر بیندازد. 

لازم به ذکر است که حتی تمیز کردن دستکش نایلونی با الکل و مواد ضد عفونی کننده نیز تاثیری ندارد. در هر صورت باید پس از یکبار استفاده از دستکش ها، آنها را دور بیندازید. 

 

تولیدات دیگر سینا پلاستیک

 

نحوه ثبت سفارش دستکش نایلونی

همانطور که گفتیم سینا پلاستیک نسبت به سایر رقبا محصولات خود را با قیمت مناسب تری عرضه می کند؛ چرا که به صورت مستقیم تولیدات خود را به بازار عرضه کرده که همین مسئله سبب کاهش هزینه های واسطه ها شده است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش با شماره های ما تماس بگیرید.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *