فروش کیسه فریزر ارزان قیمت

کیسه فریزر ارزان قیمت

یکی از پر مصرف ترین مواد ساخته شده از پلاستیک را می توان انواع کیسه فریزر دانست. کیسه فریزرها نه تنها در منازل بلکه در صنایع مختلف نیز کاربرد بسیاری دارند. در ادامه ضمن معرفی انواع کیسه فریزر، به شما کمک می کنیم تا برای خرید کیسه فریزر ارزان قیمت اقدام کنید.

تولید انواع کیسه فریزر در سینا پلاستیک

در گذشته تمامی کیسه فریزرها به صورت فله ای تولید می شدند؛ این نوع از کیسه فریزر به دلیل بسته بندی نادرستی که داشتند، استفاده بسیار سختی داشته و اصولا در زمان استفاده دچار آسیب می شدند. چرا که از نظر مواد اولیه و دوخت کیفیت بالایی را نداشتند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به کار گرفتن ایده های جدید، مدل های مختلفی از کیسه فریزر به بازار عرضه شده است. در ادامه به معرفی انواع کیسه فریزر ارزان و در عین حال با کیفیت می پردازیم:

  • کیسه فریزر رولی
  • کیسه فریزر فله
  • کیسه فریزر چسبی
  • کیسه فریزر ساده

کیسه فریزر فله

یکی از انواع کیسه فریزر تولید شده را می توان کیسه فریزر فله دانست. این نوع نایلون ها به صورت تک تک روی هم چیده شده و اصولا در بسته های 25 کیلویی عرضه می شوند. اغلب صنایع بزرگ، کارگاه ها و مراکزی که مصرف زیادی دارند از این نوع کیسه فریزر استفاده می کنند. شما می توانید انواع کیسه فریزر ارزان را از جمله کیسه فریزر فله را از سینا پلاستیک خریداری کنید.

کیسه فریزر رولی

خرید کیسه فریزر ارزان قیمت

کیسه فریزر رولی نوعی از نایلون است که به صورت پرفراژدار و به دور یک استوانه پیچیده شده است. استفاده از این مدل کیسه فریزر بسیار آسانتر از نوع فله آن می باشد و اصولا کاربرد بیشتری در منازل، رستوران ها، کافه ها و … دارند.

انواع کیسه فریزر رولی:

  • کیسه فریزر رولی نیم کیلویی
  • کیسه فریزر رولی 250 گرمی

کیسه فریزر چسبی

کیسه فریزر چسبی یکی دیگر از مدل های نایلون یکبار مصرف است که در انتهای بسته بندی آن چسبی برای چسباندن آن به سطوح مختلف تعبیه شده است. شما می توانید بسته بندی کیسه فریزر را روی کابینت، دیوار و … بچسبانید و به راحتی از آن استفاده کنید. سینا پلاستیک تولید کننده با کیفیت ترین کیسه فریزر چسبی می باشد که می توانید به صورت عمده و اینترنتی، برای خرید کیسه فریزر ارزان قیمت اقدام کنید.

بیشترین نوع تولیدی فریزر چسبی:

  • فریزر چسبی 100 برگ
  • فریزر چسبی 92 برگ
  • فریزر چسبی 80 برگ

کیسه فریزر ساده

خرید کیسه فریزر ارزان قیمت

کیسه فریزر های ساده در بسته بندی های مختلف و به صورت تاشده روی یکدیگر به شما عرضه می شود. اصولا این نوع نایلون در بسته های 100 و 120 برگی در بازار وجود دارد. سینا پلاستیک ضمن تولید سایر مدل های کیسه فریزر، اقدام به تولید کیسه فریزر ساده نیز کرده است. شما می توانید برای خرید کیسه فریزر با قیمت ارزان از این کارخانه اقدام کنید.

نکات مهم در تولید کیسه فریزر ارزان

اگر قصد خرید کیسه فریزر ارزان را دارید، باید علاوه بر اینکه به قیمت آن دقت می کنید، نکات دیگری را نیز در نظر داشته باشید. چرا که همیشه ارزان یا گران بودن به معنای کیفیت خوب و بد یک محصول نیست. اولین نکته ای که در خرید کیسه فریزر ارزان قیمت باید در نظر بگیرید، جنس و میزان مقاومت نایلون ها است. بهترین جنس کیسه فریزر بعد از استفاده طولانی مدت دچار پارگی نمی شود.

از طرفی مواد اولیه به کار رفته در فرایند تولید آن به گونه ای است که برای سلامت انسان ضرری ندارد. 

خرید کیسه فریزر ارزان قیمت

همانطور که گفتیم کیسه فریزرها در صنایع، کسب و کارها و منازل کاربرد زیادی دارند. به همین دلیل است که اغلب به دنبال خرید کیسه فریزر ارزان قیمت هستند. اما باید به این نکته توجه کنند که قیمت را فدای کیفیت نکنند. شما می توانید با کیفیت ترین کیسه فریزر ها را از کارخانه سینا پلاستیک تهیه کنید.

این کارخانه با عرضه مستقیم کیسه فریزر ها به مشتریان، واسطه ها را حذف و با محصولاتش را با قیمت عمده به شما ارائه می کند.

عمده فروش کیسه فریزر ارزان در سینا پلاستیک، مراکز زیر می باشد:

  • بیمارستان ها و مراکز درمانی بزرگ
  • هتل ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و…
  • منازل
  • فروشگاه های زنجیره ای 
  • آزمایشگاه ها 
  • و…

برای اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش با شماره های ما تماس بگیرید.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *