خرید دستکش یکبار مصرف

خرید دستکش یکبار مصرف

یکی از متداول ترین دستکش هایی که افراد هنگام انجام کار از آن استفاده می کنند، دستکش یکبار مصرف فریزری یا نایلونی است. این دستکش ها از جنس پلاستیک هستند. برای انتخاب دستکش نایلونی مناسب باید به جنس، قالب و اندازه آن دقت نمود. درست است که تمام این نوع دستکش های یک بار مصرف از جنس پلاستیک یا نایلون هستند، اما ضخامت پلاستیک در آنها اهمیت ویژه ای دارد. در این مقاله با نحوه خرید دستکش یکبار مصرف سینا پلاستیک آشنا می شویم. همچنین به معرفی ویژگی ها و کاربردهای مختلف این دستکش می پردازیم.

دستکش یکبار مصرف سینا پلاستیک معمولا در بسته بندی 100 عددی تولید می‌شود که تعداد کمتر یا بیشتر از این مقدار با توجه به نیاز مشتری تعیین می شود. این تعداد تا مدت‌ها به خوبی پاسخگوی نیاز شما می باشد. جنس این دستکش ها از پلاستیک بوده و لیز نمی‌خورند که به دلیل فری سایز بودن، برای اکثر دست‌ها مناسب می باشند و با داشتن مقاومت بالا، به آسانی پاره نمی‌شوند.

امروزه ما شاهد رشد بسیار چشمگیر استفاده از دستکش های یکبار مصرف نایلونی هستیم. چرا که استفاده‌ از این نوع دستکش ها سبب حفظ بهداشت می‌شود.

جنس دستکش یکبار مصرف

با توجه نیاز فرد سفارش دهنده باید از دستکش یکبار مصرف نایلونی یا نایلکسی استفاده شود. اگر مقاومت دستکش برای شما بسیار مهم می باشد، ما به شما نمونه نایلکسی را پیشنهاد می کنیم. ضخامت نیز تاثیر مستقیمی در مقاومت دستکش دارد.

دستکش های نایلکسی مقاومت بیشتری نسبت به دستکش های نایلونی دارند اما به دلیل جنس خشک نایلکس، سروصدای زیادی تولید کرده و مصرف کننده را کمی خسته می کنند. اما دستکش های نایلونی به دلیل جنس نرمی که دارند، با برخورد به اجسام صدایی تولید نمی کنند. از طرف دیگر دستکش پلاستیکی نیازی به مقاومت و حمل بار ندارد؛ پس بهتر است برای مصارف عادی و غیر خاص از نمونه نایلونی استفاده شود.

در تولید دستکش یک بار مصرف، هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید مقاومت و ضخامت دستکش را تا هر مقداری که در نظر دارید، بالا ببرید. هر نوع سفارش تولید دستکش یک بار مصرف، از طرف مشتری قابل قبول می باشد. یکی از سفارش سازی های عمده که اغلب مورد سفارش برای شیرینی پزی ها می باشد، بلند تر کردن دسته دستکش به منظور پوشش بیشتر دست می باشد.

ویژگی های دستکش یکبار مصرف سینا پلاستیک

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که دستکش یکبار مصرف سینا پلاستیک را نسبت به دستکش های دیگر تولید کنندگان متمایز می نماید، کیفیت بالا و بی نقص این دستکش می باشد. از دیگر ویژگی های این دستکش می توان موارد زیر را نام برد:

  • ضخامت بالا (امکان تغییر ضخامت، در صورت درخواست مشتری)
  • کشسانی بالا (امکان سفارش سازی میزان کشسانی)
  • مقاومت بالا (مقاومت دستکش از ویژگی های مهم یک دستکش محسوب می شود. در واقع دستکشی که در محیط های مختلف و آلودگی های گوناگون مقاومت دارد، در انتخاب نخست خریداران قرار می گیرد.)
  • استفاده از مواد اولیه درجه یک با ضمانت ۱۰۰% بهداشتی بودن تولیدات
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • طیف وسیع کاربرد
  • ضد حساسیت بودن
  • نفوذپذیری صفر درصد
  • قابل تولید در انواع رنگ بندی ها (با توجه به سلیقه یا کاربردی که دارید، می توانید در انواع مختلف رنگ بندی آن را سفارش دهید.)

کاربرد دستکش یکبار مصرف نایلونی

خرید دستکش یکبار مصرف

دستکش یکبار مصرف نایلونی در بسیاری از صنایع مانند پزشکی، بهداشتی، پخت و پز و… استفاده میشود. همچنین در مکان های مختلفی مثل آزمایشگاه ها، آرایشگاه ها، هتل ها، رستوران ها، فست فودی ها، بیمارستان ها، مطب ها، آشپزخانه ها و برای نقاشی ساختمان نیز کاربرد دارد.

قیمت دستکش یکبار مصرف

سینا پلاستیک به هیچ وجه از موقعیت نیازمندی جامعه به دستکش های یکبار مصرف، سوء استفاده نکرده است و همواره سعی می کند که قیمت های خودرا مقرون به صرفه و ارزان ارائه نماید.

قیمت دستکش یکبار مصرف عمده مطابق با قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی تعیین می شود؛ قیمت، بر حسب هر کیلو گرم، به شما ارجاع داده خواهد شد. برای دریافت قیمت عمده دستکش یکبار مصرف، کافی است با ما تماس بگیرید.

بسته بندی دستکش یکبار مصرف

برای بسته بندی دستکش های یکبار مصرف، بیشتر از نمونه های ارزان سلفونی استفاده می شود؛ این مدل دستکش یکبار مصرف مانند بسته بندی کیسه های فریزر می باشد و در بسته بندی های 100 تایی تولید می شوند. نوع دیگر بسته بندی، نمونه های کارتنی می باشد که دستکش ها، مثل دستمال کاغذی به راحتی یکی پس از دیگری از بسته بندی بیرون می آیند.

نحوه خرید عمده دستکش یکبار مصرف

خرید دستکش یکبار مصرف

برای خرید دستکش یکبار مصرف، تنها لازم است ضخامت و نوع تولید مد نظرتان را به ما اطلاع دهید، تا درصورت موجود بودن در انبار، نمونه شما را تحویل دهیم. در صورتی که نمونه در انبار موجود نباشد، در اسرع وقت، نمونه شما تولید شده و به دستتان خواهد رسید.

در صورتی که در این مورد اطلاعاتی ندارید و نمی دانید از چه نمونه ای باید استفاده کنید، کافی است با شرکت تولیدی سینا پلاستیک تماس بگیرید. مشاوران ما بهترین و مقرون به صرفه ترین نمونه مورد نیازتان را به شما پیشنهاد کنند.

مرکز خرید و فروش دستکش یکبار مصرف

شرکت تولیدی سینا پلاستیک تولید کننده دستکش یکبار مصرف، سفره های یکبار مصرف، کیسه فریزر رولی و فله ای می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید و ثبت قرارداد، به شرکت مراجعه کرده و نمونه ها را از نزدیک لمس و مشاهده نمایید. همچنین می توانید با مشاوران ما در سینا پلاستیک تماس بگیرید و پس از اعلام نمونه مورد نظر خود، ما می توانیم نمونه را برای شما ارسال کنیم تا پس از تایید، سفارش خود را ثبت کنید.

mahadmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *