حفظ سلامت مواد غذایی با استفاده از کیسه فریزر

فروش ویژه کیسه فریزر

یکی از سریع‌ترین و ساده‌ترین روش‌های تهیه غذا، استفاده از غذاهای از قبل آماده و فریز شده در فریزر می باشد. این مدل غذاهابه صورت برنامه‌ریزی شده آماده و برای روزهای خاص در یخچال نگهداری شده اند و یا اینکه غذاهای اضافی وعده‌های قبلی‌ فریز شده است. یک روش آسان برای نگهداری انواع مواد غذایی مثل سبزیجات، گوشت، بعضی میوه‌ها و … بسته‌بندی با کیسه فریزر و نگهداری آنها در فریزر می باشد. در این مقاله میخواهیم ضمن معرفی انواع کاربردهای کیسه فریزر، با نقش این محصول در سلامت مواد غذایی بیشتر آشنا شویم.

نقش کیسه فریزر در سلامت مواد غذایی

نقش کیسه فریزر در سلامت مواد غذایی

 

سال هاست که استفاده از انواع کیسه فریزر در بین اقشار مختلف جامعه رواج دارد. این کیسه ها، نقش موثری در فریز کردن مناسب مواد غذایی و جلوگیری از رشد انواع باکتری ها دارند. از مهمترین عوامل برای استفاده از این محصولات، به موارد زیر می توان اشاره کرد:

سهولت در استفاده

مصرف کنندگان به راحتی می توانند مواد غذایی مورد نظرشان را داخل این پلاستیک ها ریخته و در یخچال یا فریزر قرار دهند. سپس در زمان مناسب، برای استفاده خارج نموده و به این ترتیب به آسانی اقدام به استفاده از مواد غذایی خود نمایند.

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این محصولات، سهولت در استفاده از آنها می‌باشد. اغلب مصرف کنندگان، غیر از بسته بندی و فریز کردن مواد غذایی، از کیسه فریزر برای نگهداری موارد دیگر نیز استفاده می کنند.

کیفیت مطلوب

این محصولات با کیفیت عالی به بازار عرضه شده اند و ضخامت مناسبی دارند. این ضخامت از ورود باکتری به مواد غذایی جلوگیری کرده و به این ترتیب سلامت مواد غذایی را تضمین می کند. لازم به ذکر است که کیفیت کیسه های فریزر با توجه به موارد مصرف آنها تعیین می شود. برای خرید کیسه فریزر با کیفیت بالا و قیمتی مناسب، کافی است با کارشناسان فروش ما در شرکت تولیدی سینا پلاستیک تماس بگیرید.

عدم وجود اکسیژن

یکی از عواملی که همواره موجب رشد و افزایش انتشار باکتری در مواد غذایی می گردد، وجود اکسیژن مناسب می باشد. کیسه فریزر به دلیل عدم اکسیژن رسانی به مواد غذایی، آنها را از فساد دور نگه می دارد و به این ترتیب می توان نسبت به سلامت مواد غذایی اطمینان داشت. در واقع، عدم وجود اکسیژن، در کند کردن و از بین بردن فعالیت های آنزیم ها که کیفیت مناسب مواد غذایی را از بین می‌برند، تاثیر زیادی دارد.

تنوع در محصول

با توجه به اینکه این محصولات در سایزها و ابعاد مختلفی به بازار عرضه می‌شوند؛ کاربردهای کیسه فریزر نیز متنوع می باشد. معمولاً افراد برای فریز نمودن مواد غذایی، از سایزهای گوناگون استقبال می کنند. به این ترتیب، با مشخص کردن موارد مصرف افراد، به راحتی می توان از کیسه فریزر مناسب استفاده نمود.

کاربردهای کیسه فریزر

کاربردهای کیسه فریزر

 

امروزه شاهد موارد متنوع کاربردهای کیسه فریزر هستیم. زیرا استفاده از این کیسه ها، در نگهداری مناسب و با کیفیت مواد غذایی و ماندگاری بلند مدت آنها، مزایای زیادی دارد. این محصولات به صورت استاندارد و طی فرآیندهای تولیدی بهداشتی و ایده‌آل ساخته و به بازار عرضه می‌شوند و اغلب برای فریز کردن طولانی مدت بسیاری از مواد غذایی کاربرد دارند. از کاربردهای کیسه فریزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته بندی انواع گوشت های گوسفند، گوساله، بوقلمون، مرغ
  • بسته بندی انواع سبزیجات مثل: سبزی خورشتی، کوفته، کوکو، دلمه و …
  • بسته بندی بادمجان سرخ شده، بامیه، کدو خورشتی، نخود فرنگی، هویج و …
  • بسته بندی بعضی از مواد غذایی آماده مثل: انواع فلافل، ناگت‌ و …

همانطور که گفتیم، کاربرد های کیسه فریزر در نگهداری سایر مواد غذایی نیز دیده می‌شود. برای مثال زمانی که اقدام به برش زدن میوه ها می کنید و مقداری از آنها به صورت برش خورده باقی می ماند، در جستجوی گزینه ی مناسبی برای نگهداری ایده آل از آنها می‌باشید. در اینجا بحث حفظ سلامت مواد غذایی با کیسه فریزر مطرح می‌شود. تاکنون برای این نگهداری، از چه روش‌هایی استفاده می کردید؟ یکی از راهکارهای شگفت انگیز و ایده آل، استفاده از کیسه فریزر می باشد. با استفاده از این محصول، پس از گذشت زمان قابل توجه، همچنان می توانید شاهد تازگی و طراوت در مواد غذایی خود باشید.

نحوه فریزر کردن مواد غذایی با کیسه فریزر

خرید کیسه فریزر ارزان قیمت

در ادامه نکاتی را درباره نحوه فریزر کردن مواد غذایی با کیسه فریزر یادآور می شویم که باعث حفظ سلامت و بهداشت مواد غذایی می‌ گردد.

  1. مواد غذایی موجود در کیسه فریزر را در دمای بین ۱۸- الی ۴ درجه سانتی گراد نگه داری نمایید. یک باکتری در غذای قابل فاسد شدن در دمای اتاق و در هفت ساعت، به بیش از ۲ میلیون باکتری تکثیر می شود. به این ترتیب غذاهایی که سرعت فاسد شدن آنها بالا می باشد؛ نباید خیلی در دمای اتاق نگهداری شوند. به طور کلی، همه‌ی غذاهای قابل خوردن را در طول چهار روز، بخورید یا فریز نمایید.

غذاهای قابل فاسد شدن شامل موارد زیر می باشد:

  • مرغ، ماهی، گوشت، تخم مرغ
  • محصولات لبنی
  • برنج، ماکارونی، سبزیجات پخته شده
  • سبزیجات و میوه تازه، پوست کنده و یا برش خورده
  1. نکته بعدی که باید در قرار دادن مواد غذایی داخل کیسه فریزر به آن توجه داشته باشید، اندازه‌های مورد نیاز برای هر وعده‌ غذایی می باشد. اگر داخل کیسه فریزر، بیشتر از مقدار مورد نیاز برای هر وعده‌ غذایی قرار دهید؛ فریز کردن دوباره آن موثر نخواهد بود. زیرا معمولا اگر مواد غذایی بیش از یک مرتبه فریز شوند، علاوه بر از دست دادن خاصیت خود، تعداد باکتری‌های فعالشان نیز بیشتر می‌شود.
  2. یکی دیگر از نکاتی که هنگام استفاده از غذاهای یخ زده باید به آن توجه داشته باشید، قرار ندادن مواد غذایی با کیسه فریزر داخل ماکروویو می باشد. برای این منظور بهتر است چند ساعت قبل از استفاده، مواد غذایی را داخل یخچال نگهداری نمایید تا از حالت یخ زدگی خارج شوند. سپس کیسه فریزر را جدا کرده و محتویات آن را در یک ظرف مناسب ریخته و در ماکروویو قرار دهید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای ذوب و قابل استفاده شدن مواد غذایی یخ زده، آن ها را در دمای اتاق نگهداری نکنید؛ زیرا موجب افزایش سموم و باکتری موجود در مواد غذایی می گردد.
  3. نکته‌ بعدی که باید به آن توجه نمایید، نگهداری مواد غذایی در کیسه فریزر نازک می باشد. زیرا ضمن اینکه سرعت ذوب و یخ زدگی مواد غذایی را بالا می‌برد؛ خاصیت آن ها را نیز برای مدت طولانی حفظ می کند.
  4. و نکته آخر تهیه برچسب، لیبل و نوشتن اطلاعات هویت مواد غذایی درون کیسه فریزر می باشد. اطلاعاتی مثل نام مواد غذایی (سبزی، گوشت و …)، تاریخ بسته‌بندی و قرار دادن آن داخل کیسه فریزر، فرم مواد غذایی (خرد شده، قطعه قطعه شده، و…)، تعداد وعده یا تعداد نفر و خام یا پخته بودن آن را می توان روی کیسه فریزر ثبت نمود.

خرید کیسه فریزر یکبار مصرف از سینا پلاستیک

خرید کیسه فریزر یکبار مصرف از سینا پلاستیک

شرکت تولیدی سینا پلاستیک تولید کننده دستکش یکبار مصرف، سفره های یکبار مصرف، کیسه فریزر رولی و فله ای می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع کیسه فریزر ساده، زیپ دار و یا رولی و فله ای به شرکت مراجعه کرده و نمونه ها را از نزدیک لمس و مشاهده نمایید. همچنین می توانید با کارشناسان فروش ما در سینا پلاستیک تماس بگیرید و پس از اعلام نمونه مورد نظر خود، ما می توانیم نمونه را برای شما ارسال کنیم تا پس از تایید، سفارش خود را ثبت نمایید.

mahadmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *