خرید دستکش یکبار مصرف رستورانی

دستکش یکبار مصرف رستورانی

سلامت مشتریان در رستورانها و سالن های غذاخوری، رابطه مستقیمی با رعایت بهداشت در این مکانها دارد. یکی از لوازم بهداشتی پر مصرف که از مهمترین لوازم  کار در رستورانها به شمار می آید، دستکش یکبار مصرف است. در این مطلب، با کاربردها، مزایا و معایب این محصول آشنا می شویم. همچنین در ادامه به شما کمک می کنیم تا برای خرید دستکش یکبار مصرف رستورانی با کیفیت اقدام کنید.

اهمیت استفاده از دستکش یک‌بار مصرف در رستوران‌ ها

با توجه به تماس زیاد پوست دست با سطوح مختلف و احتمال آلوده شدن آن به انواع میکروبها و آلودگی ها، رعایت بهداشت این قسمت از بدن حائز اهمیت فراوانی است. در کارهایی مانند پزشکی، آشپزی و انجام آزمایشات، رعایت بهداشت و استفاده از دستکش مناسب، کمک زیادی به جلوگیری از انتقال بیماریهای مختلف میکند.

شست و شوی  مداوم دستها در این مشاغل، یکی از بهترین راه های رعایت بهداشت است. ولی اینکار وقت و هزینه زیادی را از نظر مصرف آب وبرق، در بر دارد. همچنین در مشاغلی مانند رستوران داری، وقت کارکنان رستورانها برای شستن دستها، گرفته میشود و راندمان کاری کاهش پیدا میکند.  استفاده از دستکش یکبار مصرف، بهترین راه برای استفاده از دست‌ها در تمام این موارد است. در ضمن استفاده از دستکش یکبار مصرف، از موارد ضروری رعایت پروتکل های  بهداشتی  در رستورانها است. استفاده از دستکش یکبار مصرف با کیفیت از دست با مواد غذایی جلوگیری کرده و در نتیجه کیفیت و بهداشت در تمامی مراحل پخت و پز قابل مشاهده خواهد بود.

دستکش یکبار مصرف

کاربرد دستکش یکبار مصرف در رستوران

عده ای تصور می کنند تنها در زمان پخت غذا باید از دستکش یکبار مصرف استفاده کنند. اما انتقال آلودگی حتی در زمان آماده سازی مواد اولیه نیز می تواند به غذا منتقل شود. به همین دلیل لازم است که از همان ابتدا از دستکش یکبار مصرف استفاده کنید. از پوست گیری و خرد کردن مواد غذایی گرفته تا تمیز کردن مرغ و گوشت و باقی خوراکی ها؛ استفاده از دستکش لازم و پر اهمیت است.

آیا تعویض دستکش یکبار مصرف الزامی است؟

به طور کلی خوراکی های مختلف می توانند در خود باکتری هایی را داشته باشند؛ از طرفی دستکش های یکبار مصرف همانطور که از نام آنها مشخص است، تنها برای یکبار استفاده طراحی شده اند. به همین منظور برای هر نوع خوراکی باید یک جفت دستکش استفاده نمود. لازم به ذکر است که شما با هیچ نوع ماده شوینده یا ضد عفونی کننده ای نمی توانید باکتری ها و آلودگی های دستکش یکبار مصرف را از بین ببرید. به همین منظور از استفاده مجدد آنها حتما جلوگیری کنید.

خرید دستکش یکبار مصرف رستورانی

تنوع بالای دستکش یک‌بار مصرف در رستوران‌ ها 

تنوع دستکش های یکبار مصرف در بازار، زیاد است. با توجه به خصوصیات آنها در انواع دستکش های لاتکس، نیتریل، وینیل و نایلونی تولید میشود. با توجه به نوع فعالیت و خصوصیات آنها، در مکانهای مختلف از این دستکش ها استفاده میشود. اما به طور کلی پر مصرف ترین دستکش یکبار مصرف در رستوران ها، دستکش یکبار مصرف فریزری می باشد. چرا که قیمت این نوع دستکش به مراتب نسبت به سایر مدل ها کمتر بوده و خرید آن آسانتر است. 

خرید عمده دستکش یکبار مصرف رستورانی

شما می توانید با کیفیت ترین دستکش یکبار مصرف رستورانی را از سینا پلاستیک تهیه کنید. این مجموعه با تامین مراکزی همچون بیمارستان ها، مراکز درمانی و بهداشتی بزرگ، مدارس، هتل ها، رستوران ها و … توانسته رضایت جمع کثیری از مشتریان را به خود جلب کند. شما می توانید برای خرید دستکش یکبار مصرف رستورانی با قیمت عمده، با ما تماس بگیرید.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *