دستکش یکبار مصرف راهی برای مقابله با آلودگی

اهمیت استفاده از دستکش یکبار مصرف سینا پلاستیک

یا توجه به ورود به فصل سرما و شیوع انواع بیماریهای ویروسی، راههای زیادی برای در امان ماندن از این ویروسها وجود دارد. مصرف قرص های تقویتی و ویتامین دی، پرهیز از حضور در مکانهای آلوده و شستن مکرر دستها، جزو راههای پیشگیری از آلوده شدن به این ویروسها است. یکی دیگر از راههای جلوگیری از انتقال بیماری، استفاده از دستکش یکبار مصرف سینا پلاستیک است. برای این کار باید بهترین و مناسب ترین دستکش یکبار مصرف را، انتخاب کنیم. 

دلایل انتخاب دستکش برای مبارزه با بیماری های ویروسی

لیست قیمت دستکش یکبارمصرف

 

دستکش یکبار مصرف سینا پلاستیک، یکی از انواع دستکش های یکبار مصرفی است که برای جلوگیری از انتقال بیماریها، استفاده میشود. برخی از دلایل انتخاب این نوع دستکش‌ها از طرف افراد در زیر بیان می‌شود.

 

در دسترس بودن دستکش‌های یکبار مصرف

این نوع دستکش ها، به راحتی قابل دسترس هستند. بر خلاف سایر اقلام بهداشتی که در فصل سرما کمیاب میشوند، این دستکشهاعلاوه بر داروخانه ها، در تمام فروشگاهها یا سوپرمارکت ها، به راحتی  قابل دسترسی هستند.

راحتی استفاده و حمل دستکش یکبار مصرف سینا پلاستیک

از دستکش یکبار مصرف نایلونی به راحتی میتوان در هر مکان و زمانی  استفاده کرد. شما میتوانید تعدادی از این دستکشها را در کیف یا ماشین خود، همراه داشته باشید و در مکانهایی که احتمال آلودگی بیشتر است، از آن به راحتی استفاده کنید. 

کیفیت و دوام دستکش‌های یکبار مصرف

یکی از ویژگیهای دستکش یکبار مصرف سینا پلاستیک، تولید آن از مواد اولیه مرغوب و بهداشتی است. این دستکش ها باید ضخامت و کشش بالایی داشته باشند تا هنگام استفاده پاره نشوند. دستکش سینا پلاستیک، یکی از بهترین انواع دستکش های یکبار مصرف موجود در بازار است که تمام این ویژگی ها را دارا می باشد. 

قیمت مناسب دستکش‌های یکبار مصرف

قیمت مناسب، یکی از مهمترین ویژگی یک محصول خوب است. دستکش های یکبار مصرف نایلونی، دارای قیمت بسیار پایین و مناسب برای استفاده همه افراد است. با توجه به این موضوع، شما میتوانید حجم زیادی از این محصول را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

نکاتی که بعد از استفاده از دستکش یکبار مصرف باید رعایت شود

خرید دستکش یکبار مصرف 100عددی

 گر چه استفاده از دستکش یکبار مصرف به پیشگیری از ابتلا به بیماریها کمک زیادی میکند ولی، رها کردن‌ دستکش های آلوده در محیط، خطر زیادی را برای سایر افراد جامعه و محیط زیست در بر دارد. بهترین کار بعد از استفاده از آنها این است که، دستکش ها را درون کیسه دربسته داخل سطل زباله قرار دهیم تا توسط کارکنان شهرداری برای معدوم سازی برده شوند. 

خرید دستکش یکبار مصرف سینا پلاستیک

همانطور که گفتیم کیفیت و قیمت دستکش های یکبار مصرف اهمیت زیادی دارند. تولیدی سینا پلاستیک یکی از تولید کننده های دستکش های یکبار مصرف در ایران است. این مجموعه با عرضه مستقیم دستکش های یکبار مصرف به مراکز مختلف از جمله فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، کارخانه های بسته بندی، بیمارستان ها و مراکز درمانی و … این امکان را فراهم کرده است تا در هزینه ها صرفه جویی شود. دستکش های یکبار مصرف سینا پلاستیک به صورت فله و در بسته بندی های مختلف عرضه می شود. شما می توانید با توجه به میزان مصرف آنها را سفارش بدهید. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *