کاربرد های مختلف کیسه فریزر

کیسه فریزر سینا پلاستیک

گاهی اوقات برای حل مشکلات روزمره راه های بسیاری وجود دارد که برخی از آنها بسیار پیچیده و هزینه بر هستند؛ اما با کمی تفکر و استفاده از خلاقیت می توانید راه حل های بسیار ساده و کم هزینه را جایگزین کنید و مشکل خود را سریعا حل کنید. یکی از این راه حل های ساده و کم هزینه، استفاده از محصولات و وسایلی است که در زندگی روزمره با آنها زیاد سروکار داریم و در اصطلاح دم دستی هستند. کیسه فریزر سینا پلاستیک از وسایل پر استفاده و در دسترس روزانه ما است که با دید متفاوت و خلاقانه ی شما می تواند، بسیاری از مشکلات روزمره تان را حل کنند.

کیسه های فریزر، استفاده های متفاوت تر و کاربردی تری از بسته بندی لقمه های صبحانه دارند. شما می توانید کیسه های فریزر را تقریبا همه جا مانند سوپری ها، رستوران ها، منازل و… بیابید.

کاربردهای مختلف کیسه فریزر سینا پلاستیک

بسته بندی بدون آلودگی و ارزان قیمت مواد غذایی

یکی از دغدغه هایی که در خانه یا هنگام مسافرت با آن مواجه می شویم این است که چگونه مواد غذایی مورد نیاز خود را بسته بندی کنیم که آلودگی به آنها نفوذ نکند و به سادگی قابل جا به جایی باشد؟

شما با استفاده از کیسه های فریزر می توانید مواد غذایی خود را کاملا تمیز و بدون نگرانی از نفوذ آلودگی، بسته بندی کنید و به سادگی جابه جا کنید.

نایلون بسته بندی رولی

 جلوگیری از یخ بستن آینه های بغل خودروها در سرما

اگر در شب های سرد زمستان خودروی خود را در فضای باز پارک می کنید یا در یخبندان جاده مجبور به توقف هستید، با این روش می توانید از یخ بستن آینه های بغل خودروی خود جلوگیری کنید.

زمانی که در سرما خودرو متوقف یا پارک شده است، میتوانید آینه های بغل خودرو را با استفاده از کیسه های فریزر به صورت کامل بپوشانید؛ سپس موقعی که تصمیم به حرکت می گیرید فقط کافی است کیسه های فریزر را از روی آینه ها بردارید، آینه ها کاملا تمیز هستند.

بسته بندی تمیز و ارزان قیمت وسایل

برای بسته بندی هر نوع وسیله ای که فکرش را می کنید، می توانید از کیسه های فریزر استفاده کنید. به کمک کیسه های فریزر شما می توانید هر نوع وسیله ای را با کمترین قیمت بسته بندی کنید و کاملا تمیز نگه دارید.

ابزارهایی مانند میخ، پیچ و انواع وسایل الکترونیکی که ممکن است نگران گم شدن یا خرابی و زنگ زدن آنها به علت مجاورت با رطوبت باشید را با استفاده از کیسه های فریزر بسته بندی کنید و کاملا سالم نگه دارید.

حفاظت از گل و گیاهان در برابر سرما

شما می توانید از کیسه های فریزر برای محافظت از گل و گیاهان خود استفاده کنید. همانطور که میدانید گل ها و گیاهان به خصوص اگر نهال باشند، بسیار به سرما حساس هستند؛ از آنجایی که اکثرا آنها را بیرون نگهداری میکنید هر شب و هر صبح زود، در معرض هوای سرد و خطر یخ زدگی قرار دارند.

کافی است هر شب با استفاده از کیسه های فریزر روی گل ها و گیاهان خود را بپوشانید و آنها را از قرار گرفتن در هوای سرد حفاظت کنید و هر روز صبح کیسه های فریزر را بردارید.

کیسه فریزر رولی و فله ای

نگهداری از ابزار های نقاشی و قوطی های رنگ

ابزارهای نقاشی مانند قلموها اگر در مجاورت مداوم هوا و رطوبت قرار گیرند، ممکن است فاسد و یا خشک شوند. شما می توانید به سادگی با پوشاندن آنها با کیسه های فریزر و جلوگیری از ورود هوا و رطوبت از آسیب دیدن به وسایل و ابزار نقاشی خود جلوگیری کنید.

همچنین قوطی های رنگ را اگر پس از استفاده بدون هیچ پوششی رها کنید، رنگ باقی مانده در آنها به سرعت خشک و غیر قابل استفاده خواهد شد. پس بهتر است در قوطی رنگ را با استفاده از کیسه فریزر سینا پلاستیک بپوشانید و رنگ باقی مانده را قابل استفاده نگه دارید.

ساخت کاردستی های خلاقانه با کمک کیسه های فریزر

از کیسه های فریزر برای ساخت کاردستی ها و صنایع های دستی نیز می توان استفاده کرد از جمله : 

  • بافت انواع سبد، حصیر، قالیچه و زیراندازهای پلاستیکی
  • ساخت انواع اسباب بازی برای سرگرمی کودکان
  • ساخت و تزیین گلدان
  • نقاشی روی کیسه های فریزر
  • ساخت انواع گل مصنوعی و تزیین وسایل و خانه
  • ساخت بادکنک با اشکال مختلف با استفاده از کیسه های فریزر

کیسه فریزر

خرید کیسه فریزر سینا پلاستیک

شما می توانید با کیفیت ترین کیسه های فریزر را از سینا پلاستیک تهیه کنید. سینا پلاستیک با حذف واسطه ها این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با صرف هزینه بسیار کمتر و به صورت عمده برای خرید کیسه فریزر اقدام کنید. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

سخن نهایی

با دیدی کمی متفاوت تر می توانید از کیسه های فریزر به صورت خلاقانه استفاده کنید؛ این کار باعث استفاده مجدد از کیسه های فریزر و افزایش طول عمر آنها می شود، هم باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شما خواهد شد.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *