خرید سفره یکبار مصرف با کیفیت

خرید سفره های یکبار مصرف

دلایل خرید سفره یکبار مصرف شیک و مجلل 

با توجه به شرایط زندگی امروزی که اکثر افراد خانواده شاغل هستند و زمان کمتری نسبت به گذشته برای دورهم بودن و صرف غذا دارند، خرید سفره یکبار مصرف میتواند گزینه مناسبی باشد. در گذشته استفاده از سفره ی پلاستیکی در فرهنگ ایرانی مرسوم بود ولی بعد از استفاده باید شسته و یا پاک میشد. اما با استفاده از سفره یکبار مصرف این گزینه حذف می شود و خانواده ها زمان بیشتری برای دور هم بودن در اختیار دارند. 

نکاتی که در خرید سفره یکبار مصرف شیک و زیبا باید توجه کنید

سفره یکبار مصرف

سفره ی یکبار مصرف در مدل ها، رنگها و سایزهای مختلف زیادی تولید می شود. شما با توجه به نوع مصرف خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

 

اندازه سفره یکبار مصرف

سفره های یکبار مصرف در سایزها و متراژهای مختلفی تولید میشود. انتخاب این سفره ها با توجه به نیاز شما می تواند متفاوت باشد. شرکت سینا پلاستیک بر اساس نیاز مشتری، اقدام به تولید سفره های یکبار مصرف در اندازه هایی  با ابعاد ۱۰۰*۱۰۰ سانتی متر و در متراژ ۲۵ و ۵۰  متر و نیز سفره‌های یکبار مصرف مجلسی و لوکس در ابعاد ۱۲۰*۱۰۰ سانتی متر و در متراژ ۱۰ متر تولید و طراحی کرده است تا بتوانید به راحتی از آنها در مهمانی‌ها و مراسم خود استفاده کنید.

 

مواد اولیه استفاده شده در تولید سفره یکبار مصرف

رعایت بهداشت و سلامت افراد خانواده و جامعه از مهمترین نکات تولید سفره های یکبار مصرف است. با توجه به اینکه این سفره ها مستقیما با غذا خوردن افراد ارتباط دارد، استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک در تولید آنها، میتواند در  بهداشت و سلامت آنها کمک زیادی داشته باشد. شرکت سینا پلاستیک با داشتن مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و توجه به این نکته ی بسیار مهم، اقدام به تولید انواع سفره های یکبار مصرف با بهترین مواد اولیه کرده است. همچنین شرکت سینا پلاستیک، در تولید سفره‌های یکبار مصرف، از مواد پلی‌اتیلن سنگین و مواد پلی‌اتیلن سبک دارای مجوزهای بهداشتی استفاده می‌کند.

استفاده از سفره یکبار مصرف در جشن ها ومهمانی ها، اگر مطابق با چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل باشد، جلوه بیشتری به آن میدهد. ذوق و سلیقه افراد در استفاده از وسایل و لوازم داخلی، محیطی زیبا و دلنشینی را برای ساکنین آن ایجاد میکند که این زیبایی با استفاده از سفرهای یکبار مصرف سینا پلاست که در طرح ها و رنگ های زیبا و مختلفی  تولید شده است چندین برابر می شود. در نتیجه، ایجاد هماهنگی و هارمونی میان طرح و رنگ این سفره‌ها با سرویس‌های غذاخوری در منازل، شرکت‌ها و رستوران‌ها آسان می‌شود.

سینا پلاستیک

 

کیفیت سفره یکبار مصرف

داشتن کیفیت بالا، از مهمترین موارد در تولید سفره های یکبار مصرف است. مقاومت و ضخامت این سفره ها باید به گونه ای باشد که به راحتی پاره نشود؛ چرا که یکی از کارکردهای اصلی سفره یکبار مصرف محافظت از میز غذاخوری، فرش و کفپوش خانه‌ها در برابر ریختن غذا و کثیفی آن است. پس لازم است در خرید سفره یکبار مصرف برندی را انتخاب کنید که قبلا امتحان خود راپس داده است. ضخامت و کیفیت سفره‌های یکبار مصرف سینا پلاستیک به گونه‌ای است که آنها در برابر پارگی زودهنگام و نشت مواد غذایی مقاوم ساخته شده اند تا با خیال راحت و بدون نگرانی استفاده شود.

 

قیمت سفره یکبار مصرف شیک و مجلسی

باید به این موضوع توجه داشت که سلامت افراد در مقابل هزینه خرید کالا از اهمیت بالاتری  برخوردار است. به همین دلیل خرید سفره های یکبار مصرف با کیفیت، به این موضوع کمک زیادی خواهد کرد. شما با خرید و استفاده از سفره های شرکت سینا پلاستیک، سلامتی خود و افراد خانواده خود را تضمین خواهید کرد.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *