قیمت کیسه فریزر چسبی

کیسه فریزر چسبی

یکی از پرمصرف ترین لوازم پلاستیکی در آشپزخانه، کیسه فریزر می باشد. این محصول در انواع زیاد و با ویفیت های متنوعی تولید می شود که نوع چسبی آن از پرکاربردترین نوع کیسه فریزر محسوب می شود. در ادامه در مورد قیمت کیسه فریزر چسبی صحبت خواهیم کرد.

 

کیسه فریزر چسبی سینا پلاستیک

از کیسه فریزر چسبی برای بسته بندی و نگهداری مواد غذایی استفاده می شود. به دلیل چسبی که در بالای این نوع کیسه فریزر وجود دارد به راحتی قابل نصب در پشت درب کابینت یا هرجایی که مورد نظر شماست می باشد. این ویژگی سهولت استفاده از این نوع کیسه فریزر را برای مشاغلی که نیاز به استفاده مرتب و زیاد از این محصول را دارند، فراهم کرده است.

 

ویژگی های یک کیسه فریزر چسبی خوب

یکی از مهمترین ویژگی این نوع کیسه فریزر، استحکام و دوام آنها است. این محصول به راحتی پاره نمی شود و از مواد درجه یک تهیه شده است. طراحی این پلاستیک به گونه ای است که از طریق پرفراژ هایی که روی آنها وجود دارد به راحتی قابل جداشدن است.

کیسه فریزر رولی و فله ای

 

مقاومت در برابر گرما 

این محصول نسبت به گرمای موادی که درون آن می ریزید مقاوم بوده و به راحتی می توانید از آن برای نگهداری مواد غذایی در یخچال یا فریزر خود استفاده کنید؛ بدون اینکه نگران پارگی و یا پوسیدگی این محصول بعد از مدتی باشید.

با توجه به فروش بالای این محصول و استقبال مشتریان، به راحتی می توان فهمید که این محصول مورد رضایت مشتریان عزیز قرار گرفته است. پلاستیک فریزر سینا پلاستیک اکنون جایگاه خاص و به ویژه ای در آشپزخانه شما دارد.

قیمت کیسه فریزر چسبی سینا پلاستیک

شرکت سینا پلاستیک، تمام تلاش و سعی خود را میکند تا با تولید محصولات متنوع و با کیفیت، نیاز مشتریان را برای خرید کیسه فریزرهای با کیفیت و با کمترین قیمت در بازار ارائه کند. شما می توانید تمامی محصولات از جمله دستکش یکبار مصرف، سفره یکبار مصرف و کیسه فریزر را با قیمت بسیار کمتر از رقبا از ما تهیه کنید.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *