قیمت دستکش یکبار مصرف پزشکی

قیمت دستکش یکبار مصرف پزشکی

دستکش های یکبار مصرف، کاربرد و استفاده های گوناگونی دارند. این دستکش ها در اندازه ها و طرح های مختلفی تولید و عرضه می شوند. آشپزی، داروسازی، پزشکی و فعالیتهای بیمارستانی، از جمله موارد مصرف این نوع دستکش ها می باشد. دستکش یکبار مصرف از نایلون یا پلی اتیلن ساخته شده است. استفاده از این دستکش ها به رعایت بهداشت و محافظت از دستها کمک زیادی می کند. این دستکش ها متناسب با کاربردشان دسته بندی می شوند. در کارهای پرخطر، با استفاده از این دستکش ها، سلامت و ایمنی دستها حفظ خواهد شد. عدم انتقال بیماری ها و میکروبها با استفاده از دستکش یکبار مصرف پزشکی، اصلی ترین ویژگی این دستکش ها می باشد.

قیمت دستکش یکبار مصرف پزشکی چگونه است؟

یکی از ویژگی های مهم این دستکش ها، قیمت پایین و مناسب آن است. این ویژگی باعث شده تا به راحتی و فراوانی در اختیار کاربران آن قرار بگیرد. باید به این نکته توجه داشته باشیم که این دستکش ها یکبار مصرف بوده و حتی در صورت حفظ شکل ظاهری بعد از یکبار مصرف، حتما باید تعویض گردد. زیرا میکروبها و آلودگی ها به بافت آن نفوذ کرده و باعث انتقال بیماری ها می شود.

پخش دستکش یکبارمصرف نایلونی

دستکش یکبار مصرف نایلونی

دستکش های یکبار مصرف نایلونی، در سایزها و اندازه های مختلفی تولید می شوند تا همه افراد بتوانند به راحتی حق انتخاب داشته و از آنها استفاده کنند. قیمت مناسب و استفاده آسان از دیگر مواردی است که سبب استقبال خوبی از این محصول شده است. این دستکش ها نقش موثری در جلوگیری از انتقال بیماریها و میکروبها به دیگران دارند.

سایز دستکش، ویژگی مهمی است که باید به آن توجه زیادی شود متناسب نبودن سایز دستکش با دست کاربر، امکان استفاده از آن را دشوار خواهد کرد.کوچک بودن سایز دستکش، باعث پارگی آن و بزرگ بودن آن باعث مانع از انجام درست کارها می شود.

کاربردهای مختلف دستکش یکبار مصرف نایلونی

برای انجام کارهایی از قبیل تهیه مواد غذایی و پخت و پز آنها، بیمارستان ها، پاک کردن سطوح از آلودگی و آرایشگری، از دستکش یکبار مصرف پلاستیکی استفاده می شود.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد دستکش یکبار مصرف روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

دستکش یکبار مصرف پزشکی

با توجه به این موضوع که رعایت بهداشت در زمان معاینه بیماران، می تواند کمک زیادی به سلامت بیمار و پزشک کند، استفاده از دستکش یکبار مصرف پزشکی ، لازم و ضروری است. اگر در هنگام معاینه یا درمان بیماران، مخصوصا بیماریهای ویروسی و واگیردار، دستکش سوراخ و پاره شد، حتما باید تعویض شود. به منظور جلوگیری از انتقال آلودگی، پزشکان می توانند دستکش یکبار مصرف پلاستیکی را به عنوان آستر دستکش یکبار مصرف لاتکس استفاده کنند.

کاربردهای دستکش های یکبار مصرف

قیمت دستکش پلاستیکی پزشکی

سایز، رنگ، نوع مواد اولیه و سلیقه تولید کننده، از جمله عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی دستکش یکبار مصرف پزشکی می باشد.

قیمت دستکش یکبار مصرف نایلونی

قیمت این دستکش ها به عواملی همچون نوسانات ارز، کیفیت و مقاومت دستکش در مقابل عوامل آسیب زا و تعداد دستکش ها در بسته بندی های مختلف بستگی دارد.

برای آشنایی با سایر محصولات تولید شده در سینا پلاستیک، بزرگترین کارخانه دستکش یکبار مصرف در تهران لینک مورد نظر را کلیک کنید.

تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی

مراکز بهداشتی و درمانی بیشترین میزان مصرف دستکش های پزشکی را دارا می باشند. سایز، تعداد و نوع بسته بندی، کیفیت و قیمت دستکش از جمله عوامل تعیین کننده رضایت مشتریان می باشد.

یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده این محصول، کارخانه سینا پلاستیک است که انواع دستکش های یکبار مصرف نایلونی و پزشکی را تولید و آماده ارائه به مصرف کنندگان عزیزمی کند. با تهیه این دستکش ها به صورت عمده، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. برای دریافت اطلاع از قیمت محصولات و نحوه سفارش و خرید آن، با مشاورین شرکت سینا پلاستیک تماس حاصل فرمایید.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *