نحوه تشخیص دستکش یکبار مصرف مرغوب

دستکش یکبار مصرف رستورانی

دستکش های یکبار مصرف از مواد اولیه های مختلف در بسته بندی های متنوع تولید می‌شود. مصرف کننده های دستکش های یکبار مصرف، با توجه به نوع مصرفی که دارند، یکی از انواع دستکش را انتخاب می کنند. اما یکی از سوالات مهم در مورد خرید دستکش یکبار مصرف، نحوه تشخیص مرغوبیت دستکش است. چطور می توانیم مرغوب بودن یا نبودن دستکش‌ یکبار مصرف را تشخیص دهیم؟ در ادامه این مطلب به صورت کامل خواهیم گفت.

چطور دستکش یکبار مصرف مرغوب را تشخیص دهیم؟

توجه به مقاومت محصول

یکی از مواردی که به شما در تشخیص دستکش‌ یکبار مصرف کمک می کند، مقاومت دستکش ها در برابر پارگی و نفوذ میکروب و آلودگی است. بعضی از دستکش های یکبار مصرف به گونه ای تولید می‌شوند که با ضد عفونی کردن آنها، مقاومتشان کاهش پیدا می کند. در نتیجه نفوذ میکروب و باکتری در آن افزایش پیدا خواهد کرد. اما برخی از دستکش ها در برابر مواد صد عفونی مقاوم بوده و میتوان نفوذ میکروب را به کمک ضدعفونی‌کننده ها کاهش داد.

مقاومت در برابر پارگی یکی دیگر از موارد بسیار مهم در خرید دستکش یکبار مصرف است. در صورت پارگی یا سوراخ شدن دستکش‌ ها، استفاده از آنها امکان پذیر نخواهد بود. دستکش های یکبار مصرف پزشکی در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاومت بسیار بیشتری نسبت به سایر دستکش ها دارند.

خرید عمده دستکش یکبار مصرف نایلونی

 

سهولت در استفاده از دستکش یکبار مصرف

یکی دیگر از معیار های انتخاب دستکش یکبار مصرف، سهولت در استفاده از آن است. یک دستکش با کیفیت باید قابلیت کشسانی بالایی داشته و به راحتی به فرم دست در بیاید. برخی از دستکش های یکبار مصرف از پودری تولید می‌شوند که این پودر به پوست آسیب می‌زند. بنابراین سهولت استفاده از دستکش در کیفیت آن بسیار اهمیت دارد.

ماندگاری و طول عمر

از دیگر عوامل مرغوبیت دستکش یکبار مصرف می توان به میزان ماندگاری و طول عمر دستکش‌ اشاره کرد. دستکش های یکبار مصرف با توجه به متریال استفاده شده در فرایند تولیدشان، طول عمر متفاوتی دارند. به عنوان مثال، دستکش های لاتکس 16 ساعت و دستکش های وینیل 8 ساعت ماندگاری دارند.

اما اگر با مواد شیمیایی یا آلوده سروکار دارید، باید در زمان سریعتری برای تعویض دستکش اقدام کنید.

برخورداری از استانداردهای لازم

سازمان استاندارد با تعیین میزان مواد لازم برای تولید هر نوع دستکش یکبار مصرف، سلامت و مقاومت آنها را مشخص می کند.

دریافت مجوز از سازمان استاندارد و همچنین سازمان وزارت بهداشت، برای تولید هر نوع از دستکش های یکبار مصرف لازم است.

یکی از تصورات اشتباه مصرف کننده ها این است که می توانند به مدت طولانی از یک دستکش‌ استفاده کنند. اما دستکش های یکبار مصرف هر کدام تا مدت زمان مشخصی شما را در برابر میکروب و آلودگی محافظت می کند. بنابراین حتی اگر دستکش های یکبار مصرف از مرغوبیت و طول عمر بالایی نیز برخوردار باشند، باز هم پس مدتی استفاده باید دور انداخته شوند.

برای اشنایی با کاربرد دستکش یکبار مصرف روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

خرید دستکش یکبار مصرف مرغوب و با کیفیت

سینا پلاستیک تولید کننده انواع دستکش های یکبار مصرف مرغوب و با کیفیت در تهران است. شما می توانید تمامی دستکش ها را به قیمت عمده از این مجموعه خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره های ما تماس بگیرید.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *