پخش عمده دستکش یکبار مصرف

خرید عمده دستکش نایلونی

یکی از پرکاربردترین محصولات یکبار مصرف، دستکش یکبار مصرف است. این دستکش ها در اندازه ها و سایزهای مختلفی تولید و عرضه میشود. در انجام فعالیتهای زیادی از جمله فعالیتهای پزشکی، آشپزی، صنایع غذایی و داروسازی، به منظور حفظ و رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال بیماریها و آلودگی ها از این محصول استفاده های فراوانی میشود. جنس دستکش یکبار مصرف از پلی اتیلن یا نایلون می باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد پخش عمده دستکش یکبار مصرف به شما خواهیم داد.

قیمت پخش عمده دستکش یکبار مصرف

قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن این دستکش ها باعث شده تا به راحتی در اختیار عموم مردم قرار بگیرد. باید به این نکته توجه داشته باشیم که به علت نفوذ میکروب به بافت دستکش، پس از استفاده از دستکش یکبار مصرف حتی با وجود حفظ شکل ظاهری آن، باید تعویض و به صورت کاملا بهداشتی دور انداخته شود. لازم به ذکر است که قیمت پخش عمده دستکش یکبار مصرف بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت خرید از فروشگاه ها است. چرا که به این ترتیب شما از تولید کننده خرید می کنید.

ویژگی های دستکش یکبار مصرف

این دستکش ها در سایزهای مختلفی به منظور استفاده همه افراد در مشاغل گوناگون تولید میشود. اگر دستکش بزرگتر از دست باشد مانع انجام صحیح کار شده و اگر کوچکتر از دست باشد، پاره یا سوراخ میشود. هدف اصلی از تولید و استفاده از دستکش یکبار مصرف، جلوگیری از انتقال میکروبها و بیماریها به سایرین می باشد. با توجه به این ویژگی ها از این دستکش ها استقبال فراوانی شده است.

قیمت دستکش یکبارمصرف

کاربردهای مختلف دستکش یکبار مصرف 

در مشاغلی مانند آشپزی، آرایشگری، فعالیتهای پزشکی و بیمارستانی و همچنین پاکسازی سطوح از انواع آلودگی ها از دستکش یکبار مصرف استفاده میشود.

برای آشنایی بیشتر نیز میتوانید مقاله کاربرد دستکش یکبار مصرف را مطالعه نمایید.

دستکش یکبار مصرف پزشکی

از مهمترین عوامل جلوگیری از انتقال بیماریها در زمان معاینه بیماران، استفاده از دستکش یکبار مصرف پزشکی یا لاتکس است. برای این منظور، بهتر است از دستکش یکبار مصرف به عنوان آستر دستکش پزشکی استفاده شود تا در صورت پاره شدن دستکش لاتکس، مانع از انتقال بیماریها و عفونتها به سایرین شود.

قیمت دستکش پلاستیکی

مهمترین عامل تعیین کننده قیمت نهایی دستکش پلاستیکی پزشکی، رنگ، کیفیت مواد اولیه و سایز محصول می باشد.

فروش و پخش عمده دستکش یکبار مصرف

یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده این محصول، کارخانه سینا پلاستیک می باشد که در این زمینه تجربه و فعالیت زیادی دارد. هرچه کیفیت، سایز و نوع بسته بندی دستکش، مرغوب و با کیفیت بیشتری باشد، رضایت مصرف کننده های آن که بیشتر شامل  مراکز درمانی و بهداشتی می باشند را جلی خواهد کرد. و مراکز بهداشتی و درمانی بیشترین میزان مصرف دستکش های پزشکی را دارا می باشند. سایز، تعداد و نوع بسته بندی، کیفیت و قیمت دستکش از جمله عوامل تعیین کننده رضایت مشتریان می باشد.

یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده این محصول، کارخانه سینا پلاستیک است که انواع دستکش های یکبار مصرف نایلونی و پزشکی را تولید و آماده ارائه به مصرف کنندگان عزیزمی کند. با تهیه این دستکش ها به صورت عمده، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. برای دریافت اطلاع از قیمت محصولات، نحوه سفارش و خرید آن، با مشاورین شرکت سینا پلاستیک تماس حاصل فرمایید.

برای آشنایی با شرکت سینا پلاستیک به عنوان بزرگترین کارخانه دستکش یکبار مصرف میتوانید لینک مورد نظر را کلیک کنید.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *