خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه

انواع سفره یکبار مصرف از نظر طرح

مواد اولیه ساخت سفره یکبار مصرف چیست؟

متریال اولیه سفره های یکبار مصرف، پلی اتیلن بر پایه نفت می باشد؛ این پلی اتیلن از نوع گرانولی است که با کربن ترکیب می شود. درصد ترکیب این مواد بسیار مهم است؛ زیرا تاثیر زیادی در کیفیت آن خواهد گذاشت. به همین دلیل باید میزان پلی اتیلن ۹۰ درصد و میزان کربن ۱۰ درصد باشد. در زمان ترکیب این مواد از انواع رنگ ها نیز استفاده میشود، سپس با چاپ اشکال گوناگون به زیبایی و جذابیت این محصول اضافه خواهد شد.

مزایای استفاده از سفره های یکبار مصرف

  • استفاده ساده و راحت
  • قیمت مناسب
  • بهداشتی بودن
  • عدم نیاز به تمیز کردن
  • حجم و وزن پایین
  • عدم نفوذ پذیری در برابر مایعات
  • امکان برش در ابعاد دلخواه
  • دارای طرح های متنوع

سفره های یکبار مصرف

آیا سفره یک بار مصرف بهداشتی است؟

مهمترین علت استفاده از سفره های یکبار مصرف، بهداشتی بودن این محصول است. سفره های یکبار مصرف مرغوب و با کیفیت، هیچ ضرری برای انسان ندارند. هنگام استفاده از این محصول، آلودگی های محیط و یا مکانی که در آن از سفره استفاده میشود، به مواد غذایی و خوراکی منتقل نخواهد شد. در سفره های چند بار مصرف، به علت باقی ماندن چربی و بقایای غذاها بر روی سفره، ممکن است بعد از مدتی آلوده شده و باعث انتقال آن به مواد غذایی و در نهایت بدن انسان شود. تنها ضرری که سفره های یکبار مصرف دارند، عدم تطابق با محیط زیست و ایجاد آلودگی های محیطی می باشد. در صورتی که این سفره ها به درستی بازیافت شوند آلودگی محیط زیستی آنها نیز کاهش می یابد.

 سفره های یکبار مصرف کیلویی

شرکت ها، سفره خانه ها و مشاغلی که از این سفره ها استفاده زیادی دارند، بهتر است که این محصول را به صورت عمده و کیلویی تهیه کنند. زیرا قیمت عمده این محصول مانند بسیاری از محصولات دیگر کاهش یافته و به نفع مصرف کننده خواهد بود.

سفره بادوام (ضخیم)

 سفره های چند بار مصرف، از نایلونی که پلیمر سبک آن بیشتر از پلیمر سنگین آن است، تولید شده است تا نرم و انعطاف پذیر باشد. این سفره ها را در چند لایه ضخیم تولید میکنند تا محکم تر و دوام بیشتری داشته باشد. اگر سفره چند بار مصرف خشک و شکننده بود، از پلیمر سنگین بیشتری در تولید آن استفاده شده است. 

سفره یکبار مصرف (نازک)

سبک زندگی امروزی باعث شده تا مردم از محصولات یکبار مصرف و همچنین سفره های یکبار مصرف، استفاده بیشتری داشته باشند. این سفره ها از جنس نایلکس که درصد پلیمر آن زیادتر است تولید شده است. این سفره ها طول عمر زیادی نداشته و بسیار نازک می باشند.  

خرید سفره یکبار مصرف

کاربرد سفره‌ یکبار مصرف

استفاده از سفره های یکبار مصرف در بسیاری از مجالس، مهمانی ها، مجالس عروسی و هیئت های مذهبی، مهدهای کودک، هتل ها و مهمان خانه ها، پیک نیک و مسافرت و… به دلیل استفاده آسان و قیمت مناسب آن کاربرد و استفاده دارد.

ابعاد سفره‌‌های یکبار مصرف

سفره های یکبار مصرف در ابعاد گوناگون و مناسب با کاربرد آن تولید میشود. این سفره ها در متراژ ۹ تا ۱۰۰ متر در عرض ۱۲۰ سانتی متر مناسب با نیاز و سفارش مشتری  تولید و عرضه میشود. سفره هایی که برای رستورانها و یا مجالس تولید می شوند دارای عرض ۱۲۰ سانت و سفره های خانگی در عرض۵۰ سانت تولید میشوند.

قیمت سفره یکبار مصرف

قیمت سفره یکبار مصرف به عواملی چون متراژ، رنگ، ضخامت و متریال استفاده شده در تولید آن دارد. شرکت سینا پلاستیک با سالها تجربه و تخصص در زمینه تولید سفره های یکبار مصرف، گزینه مناسب و قابل اعتمادی در زمینه تهیه این محصول می باشد. با مراجعه به سایت و برقراری ارتباط با مشاورین شرکت، محصولات مورد نیاز خود را سفارش داده و خریداری کنید.

خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه به صورت عمده

برای خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه می‌توانید به بازارهای موجود در سطح شهر یا خرده فروشی ها مراجعه کنید؛ ولی پیشنهاد ما خرید بدون دردسر از سایت های فروش آنلاین معتبر است. سینا پلاستیک با سال‌ها فعالیت توانسته است رضایت مشتریان را به دست آورد. برای خرید عمده سفره یکبار مصرف، روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

تولید کننده سفره یکبار مصرف

این موضوع که سفره های یکبار مصرف توسط چه کارخانه و با چه متریالی تولید شده است بسیار مهم می باشد. افراد سودجو و منفعت طلب با استفاده از مواد اولیه نامرغوب، اقدام به تولید سفره هایی با قیمت ارزانتر و کیفیت بسیار پایین می کنند و سلامت جان مصرف کننده گان را به خطر می اندازند. با این اوصاف بهتر است سفره های یکبار مصرف را از برندهای معتبر که دارای مجوز وزارت بهداشت هستند تهیه و مصرف نمایید.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *