تولیدی کیسه فریزر

تشخیص نایلون درجه یک و درجه دو

یکی از پر مصرف ترین مواد ساخته شده از پلاستیک، کیسه فریزر است. کیسه فریزر ها انواع مختلفی دارند و با کیفیت های متفاوتی تولید می شوند. از آنجایی که در کیسه های فریزر مواد مختلفی نگهداری میشود، باید توانایی تحمل وزن را داشته باشد. به همین دلیل مواد اولیه ای که در تولید کیسه فریزر استفاده می شود و کیفیت دوخت آنها تاثیر زیادی در تحمل وزن نایلون دارد. در ادامه می خواهیم به معرفی تولیدی کیسه فریزر بپردازیم.

 

سینا پلاستیک، تولیدی کیسه فریزر

 

یکی از کارخانه های تولیدی کیسه فریزر در ایران، کارخانه سینا پلاستیک است. این کارخانه علاوه بر تولید انواع کیسه فریزر، محصولات دیگری را نیز تولید می کند.

فعالیت سینا پلاستیک از سال 1377 و با تاسیس یک کارگاه تولیدی آغاز شد. این تولیدی ابتدا در زمینه تولید نایلکس و نایلون فعالیت می کرد. اما در حال حاضر در زمینه تولید سفره یکبار مصرف و دستکش های یکبار مصرف نیز فعالیت می کند.

علاوه بر تولید کیسه فریزر، اقدام به تولید ساک دستی پلاستیکی با کیفیت بالا نیز نموده است. 

انواع کیسه فریزر تولید شده در سینا پلاستیک

تولیدی کیسه فریزر

عمده فعالیت سینا پلاستیک در زمینه تولید دستکش های یکبار مصرف است. اما با به کارگیری تکنولوژی ودستگاه های جدید، اقدام به تولید انواع کیسه فریزر نیز کرده است. در ادامه انواع کیسه های فریزر تولید شده در سینا پلاستیک را به شما معرفی خواهیم کرد:

 

  • کیسه فریزر رولی

یکی از انواع کیسه فریزر های تولید شده در سینا پلاستیک، کیسه فریزر رولی است. این نوع از نایلون به صورت پرفراژدار بوده که به دور یک استوانه از جنس مقوا پیچیده شده است. نحوه اتصال این نوع از کیسه فریزر به یکدیگر، استفاده از آن را آسان کرده است. از طرفی دوخت با کیفیت آنها نیز سبب شده است تا بالاترین میزان رضایت را کسب کند. شما می توانید برای خرید کیسه فریزر رولی، به صفحه ” فروش عمده کیسه فریزر رولی ” مراجعه کنید.

 

  • کیسه فریزر پرفراژدار

کیسه فریزر پرفراژدار نوعی از نایلون های یکبار مصرف است که در بین مردم محبوبیت خاصی دارد. در واقع این نایلون ها به کمک نقطه چین هایی به یکدیگر متصل شده اند و می توان به راحتی و بدون پاره شدن، آنها را از یکدیگر جدا نمود. در مطلب ” کیسه فریزر پرفراژدار چیست؟ ” بیشتر در این باره صحبت کرده ایم.

 

  • کیسه فریزر چسبی

کیسه فریزر های چسبی به گونه ای طراحی شده اند که می توان آنها را به لبه های کابینت، دیوار یا هر سطح دیگری چسباند. جدا کردن این نایلون ها بسیار آسان بوده و هیچ گونه آسیبی به کیسه فریزر ها وارد نخواهد شد. سینا پلاستیک در زمینه تولید این نوع کیسه فریزر نیز فعالیت می کند.

کیسه فریزر چسبی

 

  • کیسه فریزر فله

کیسه فریزر های فله برای مکان هایی که استفاده زیادی از کیسه فریزر دارند، بسیار پر کاربرد است. شما می توانید این نوع نایلون را به صورت کیلویی از سینا پلاستیک تهیه کنید.

 

مشتریان سینا پلاستیک

  1. فروشگاه های زنجیره ای
  2. بیمارستان ها و مراکز درمانی
  3. هتل ها
  4. رستوران ها و کافی شاپ ها
  5. منازل
  6. کارگاه های بسته بندی
  7. صنایع مختلف
  8. و…
BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *