کاربردهای مختلف دستکش های یکبار مصرف

خرید دستکش یکبار مصرف

دستکش های یکبار مصرف یکی از پر مصرف ترین محصولات تولید شده از پلاستیک است. این نوع محصول کاربرد های مختلفی در صنعت و مصارف خانگی دارد. در ادامه کاربرد های مختلف دستکش های یکبار مصرف را خواهیم گفت.

کاربرد های دستکش یکبار مصرف

مصارف خانگی دستکش یکبار مصرف

از انواع دستکش های یکبار مصرف به ویژه دستکش یکبار مصرف فریزری در منزل استفاده می شود. یکی از موارد مهمی که باید در آشپزی به آن دقت شود، رعایت بهداشت است. چرا که در اکثر اوقات شیوع بیماری به سبب عدم رعایت بهداشت در پخت و پز اتفاق می افتد. از مراحل شست و شو مواد غذایی مختلف، پاک کردن گوشت و مرغ، پاک کردن سبزیجات و … می توان از دستکش یکبار مصرف استفاده کرد.

به دلیل حساسیت زا بودن دستکش های لاتکس، بهترین گزینه برای مصارف خانگی، دستکش های فریزری می باشد. در مطلب ” دستکش های یکبار مصرف و حساسیت! ” به صورت کامل در این باره صحبت کرده ایم.

علاوه بر پخت و پز، از دستکش های یکبار مصرف در تمیز کاری منزل نیز استفاده می کنند. استفاده از این دستکش ها مانع از تماس مستقیم مواد شیمیایی با دست و صورت شده و در نتیجه ایجاد حساسیت نخواهد کرد. 

از دستکش های یکبار مصرف فریزری در انجام کارهایی که باعث رنگی شدن دست نیز میشود، استفاده می کنند. اقداماتی از قبیل پاک کردن بادمجان، واکس زدن کفش، پاک کردن گردو و …

کاربردهای دستکش های یکبار مصرف

کاربردهای صنعتی انواع دستکش یکبار مصرف

همانطور که گفتیم دستکش های یکبار مصرف علاوه بر مصارف خانگی، در صنعت و مشاغل مختلف نیز کاربرد دارد. از دستکش های یکبار مصرف در بهداشت و درمان به صورت گسترده استفاده می شود. اما اصولا در این صنعت از دستکش لاتکس و جراحی برای معاینه و عمل های جراحی استفاده می کنند.

کارمندان آزمایشگاه ها که با مواد شیمیایی مختلف سر و کار دارند، باید از دستکش های یکبار مصرف که ضخامت و کیفیت مناسبی دارند، استفاده کنند. چرا که باید ضخامت دستکش ها به اندازه ای باشد که مواد شیمیایی از آنها عبور نکند یا در حین کار آسیب نبیند.

در مشاغلی همچون آرایشگری به ویژه در زمان رنگ کردن مو، استفاده از دستکش یکبار مصرف مانع از رنگی شدن دست و آسیب دیدن پوست به واسطه مواد شیمیایی می شود.

افرادی که با رنگ و روغن سر و کار دارند، مانند نقاش های ساختمان یا نقاش های هنری، مکانیک ها و … نیز از این نوع دستکش ها استفاده می کنند.

علاوه بر اینها، در رستوران ها، آشپزخانه های بزرگ، هتل ها و مسافرخانه ها و به طور کلی مکان هایی که برای افراد مختلف غذا طبخ می شود، از دستکش یکبار مصرف استفاده می کنند. 

دستکش یکبار مصرف

خرید دستکش یکبار مصرف فریزری سینا پلاستیک

در این مطلب به کاربرد های مختلف دستکش های یکبار مصرف پرداختیم. همانطور که گفتیم ضخامت و کیفیت دستکش های یکبار مصرف اهمیت زیادی دارد. چرا که در بسیاری از کاربرد ها ضخامت دستکش ها باید به اندازه ای باشد که مواد مختلف از آنها عبور نکرده یا در حین کار آسیب نبیند. 

دستکش های یکبار مصرف فریزری سینا پلاستیک یکی از با کیفیت ترین دستکش های یکبار مصرف می باشد. این مجموعه با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه، اقدام به تولید دستکش می کند. به گونه ای که در حین کار دچار آسیب نشده و در هزینه های شما صرفه جویی خواهد کرد.

شما می توانید دستکش یکبار مصرف فریزری را به قیمت عمده و به صورت آنلاین از سینا پلاستیک تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش، با ما تماس بگیرید.

BaharAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *